۱۳۸۹-۰۲-۱۱

کنسرت خیمه شب بازی

چرا کنسرت واسه اینکه امروز که طبق معمول شنبه‌ها رفته بودیم کتابخانه مرکزی سنت پل مبلغ ۳۳ دلار جریمه شدیم. که نمایش خیمه شب بازی مجانی‌ واسه ما به اندازه یک کنسرت آب خورد.
و اما شرح ماجرا: چون این کتاب خونه تو مرکز شهر پارکینگ نداره و باید بر خیابون پارک کرد و پول تو پارکو متر انداخت. من امروز ۲۵ سنتی نداشتم رفتم تو و از کارمندها پرسیدم که پول خرد دارند یا نه که گفتند یه ماشین هست که یک دلاری میگیره و ۲۵ سنتی میده، تا من ۱ دلاری رو خرد کردم و آوا به بغل برگشتم سر وقت ماشین دیدم برگ جریمه رو گرفتم و آقا پلیس هم فاتحانه اونجا ایستاده. منم خارجی‌ وار گفتم "یو گات تو بی‌ کیدینگ می‌" و به آن جناب گفتم که بابا من یه تک پا رفته بودم تو پول خرد بگیرم که ایشون محترمانه بهم گفت که عزیز جان (نقل به مضمون) الان دیگه هیچ کاریش نمی‌شه کرد چون من جریمه رو صادر کردم....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر