۱۳۸۹-۰۲-۰۵

merry go round

روز یکشنبه فشرده ای داشتیم دخمل گلی‌. برانچ را با علی‌+مریم و علی‌+لیلا+کیان رفتیم یک رستوران ارگانیک به نام Good Earth. من از غذاش خوشم اومد. منوش چیز خارق العاده ای نبود فقط با مواد اولیه مرغوب درست شده بود. اما بابا خان زیاد خوشش نیومد. آخه عیب این سالم فروشی‌ها اینه که مقدار غذاشون کمه و مثلا به جای سیب زمینی‌ معمولی ، سیب زمینی‌ شیرین میذارن. تو هم دخمل گلی‌ بود و صبورانه تو کالسکه نشسته بودی و ما رو نگاه میکردی. البته من سعی‌ کردم چند قاشق میوه بهت بدم. بعدش تصمیم گرفتیم تو اون پاساژی که رستوران هست یه قدمی‌ بزنیم. جاش خیلی‌ چیستان بود و مغازه‌ها همش به قول اینجایی‌ها upscaleبودند.

بعد از رستوران رفتیم costco و واسه شما شیر خشک خریدیم. بعد شما رو اونجا عوض کردیم شیر هم خوردی و دوباره راه افتادیم به سمت مقصد بعدی که mall of America بود.

اونجا رفتیم به شهر بازی که وسط مال هست و واسه اولین بار شما سوار مری گو روند شدی. البته بابا بیشتر از تو هیجان داشت. بنظرام خوشت اومد. حالا بزرگتر که شدی فکر کنم همش درخواست رفتن به اینجور جاها بکنی‌.

پ.ن. من تازه فهمیدم به اینا میگن merry go round :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر